La multi ani „Iavzi”!!

Deși ziua prietenuțului nostru Razvan a trecut, a trecut si petrecerea, abia acum îmi fac și eu timp sã fac public cadoul nostru pentru el 😀. Sper sã ii placã la fel de mult cum i-a placut și lui George, care acum îmi zice cã nu mai vrea pantofi cu minioni cum ne-am înțeles ci vrea cu Spiderman.

IMAG1015

Și pentru cã Razvan e fan Spiderman de cand il stiu, am ales sã îi fac o pereche de pantofiori croșetați Spiderman, și i-am cumparat un papion asortat de la Ada Boutique…. așa sa fim in temã pt cã petrecerea a animat-o nimeni altul decat Spiderman.

IMAG1011

„La mulți ani frumoși și sãnãtoși Razvan!”

IMAG0933 IMAG0942 IMAG0932

Pantofii sunt croșetați din fir acrilic combinat cu bumbac, direct pe talpa. Pot fi folosiți atât ca pantofi de casã cât și de exterior. Modelul a trecut prin mai multe variante panã a ajuns la forma finala. La comandã se poate realiza atât pe mãrimi diferite cât și pe alte combinații, alte vatiante.

Dacã piticul tãu are alt erou preferat, și te intereseazã o pereche de pantofiori sau cizmulițe personalizate, contacteazã-mã pt detalii.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

