All black

In sfarsit am reusit sa finalizez inca doua perechi de cercei. De cand cu caldurile astea toata ziua ne jucam pe-afara, iar inainte de culcarica de amiaza ne balacim bine in vana, asa ca nu pot sa-mi iau ochii o clipa de pe piticii mei.

Dupa de ce am „cules” cateva mure de prin parcurile de pe covoras, micutii mei au preparat un tort, in timp ce eu am pregatit o pereche de cercei pentru doritori. „Murele” mele sunt mici de aproximativ 7-8 mm, iar lungimea totala a cercelului e de 7 cm.

IMG_0627 IMG_0620 IMG_0608

   O alta pereche de cercei, care mie personal imi place mult, am facut-o doar din margele negre de data asta. Lungimea totala este de 7 cm.

IMG_0629 IMG_0618 IMG_0588

Acest articol a fost publicat în Bijuterii, cercei și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la All black

  1. Pishky zice:

    sunt tare frumoși 🙂
    felicitări pentru ceea ce faci 🙂

Lasă un răspuns

